Programul de lucru al personalului Primăriei Satchinez

A fost emisă o Dispoziție a primarului privind reducerea programului de lucru cu publicul și modificarea programului de lucru al funcționarilor publici/personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Satchinez pe durata stării de urgență decretată de Președintele României în vederea prevenirii și combaterii epidemiei Covid-19.

Astfel,

  • Începând cu data de 18.03.2020, depunerea și ridicarea documentelor la sediul Primăriei comunei Satchinez se va realiza doar în intervalul Luni – Vineri 10:00 – 12:00.
  • Începând cu data de 18.03.2020,  funcționarii publici și personalul contractual al comunei Satchinez vor asigura prin rotație permanența la sediul comunei Satchinez, conform Anexei nr.l.
  • Pe durata modificării programului de lucru fucționarii publici și personalul contractual al comunei Satchinez își desfășoară activ1tatea în condițiile stabilite prin fișa postului, vor beneficia de aceleași drepturi salariale și vor avea aceeași răspundere.
  • Prezenta dispoziție se aplică doar pe durata stării de urgență.

Graficul de lucru al comunei Satchinez în perioada 18.03.2020 – 16.04.2020 este următorul:

Dispoziția se găsește aici:

Dispoziția nr. 43 din 18 martie 2020 privind reducerea programului de lucru cu publicul și modificarea programului de lucru al funcționarilor publici/personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Satchinez pe durata stării de urgență decretată de Președintele României în vederea prevenirii și combaterii epidemiei Covid-19

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pages

Follow by Email